понедельник, 13 января 2014 г.

Модуль 11

Рефлексія

 

Все, фініш!  Такі навчальні тренінги  дійсно цікаві, доцільні й ефективні, сприяють формуванню навичок  ХХІ ст..Цей матеріал  допоможе в моїй професійній діяльності. Дякую своїм колегам за співпрацю, а нашому тренеру - за витримку та розуміння! 
Бажаю всім успіхів і впровадження нових ІКТ в навчальний процес!




Модуль 10

Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
  • Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб. Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
  • Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні засвоїли з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Поведінка викладача,  стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.

Модуль 9


Рефлексія


Завдяки цьому модулю я дізналася, як можна сприяти самоспрямуванню учнів у навчанні, які інструменти для цього використовувати; про  роль диференційованого  навчання, під  час якого учні  не  лише  виконують  поставлене  завдання,  а  й  ставлять власні  цілі  навчання,  планують  свою  стратегію.  Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення. При  задоволенні  власних  потреб  навчання,  виникають  нові  обрії,  нові  горизонти,  покращується  мотивація  та  рівень  навчання.  Враховуючи  різні  можливості  учнів   викладач може  коригувати  навчальний  процес .