пятница, 10 января 2014 г.

Модуль 8

Рефлексія

  Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме як зробити, шоб оцінювання допомагало дітям в освоєнні матеріалу. Оцінювання в проекті повино мати за ціль - спрямування дітей на правильний шлях у своєму дослідженні, виявлення проблемних моментів, прогалин у знаннях, а головне потім сформулювати таке завдання, щоб потім ті прогалини прибрати.
  Я розуміла, що коли учні залучені до процесу оцінювання на такому рівні, вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними.

Модуль 7

Рефлексія

В модулі 7 ми повинні були виконати учнівську роботу.
Виконали у вигляді учнівського блогу.
Ведення блогу учнями мені, як вчителю, дає можливість спостерігати за ходом проекту, виконувати оцінювання роботи учнів, коригувати роботу, вказувати на помилки і спрямовувати роботу в потрібному напрямку. Зрозуміло, що ведення блогу знадобиться, як доступний і зручний інструмент співпраці з учнями.

Модуль 6

 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
  • організовувати роботу учнів на уроці;
  • організовувати роботу учнів вдома;
  • ділитися своїми думками, ідеями та проектами з іншими;
  • спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти;
  • запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших;
  • створювати спільні вікі-статті, які складаються з декількох вікі-сторінок;
  • змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші.