понедельник, 13 января 2014 г.

Модуль 9


Рефлексія


Завдяки цьому модулю я дізналася, як можна сприяти самоспрямуванню учнів у навчанні, які інструменти для цього використовувати; про  роль диференційованого  навчання, під  час якого учні  не  лише  виконують  поставлене  завдання,  а  й  ставлять власні  цілі  навчання,  планують  свою  стратегію.  Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення. При  задоволенні  власних  потреб  навчання,  виникають  нові  обрії,  нові  горизонти,  покращується  мотивація  та  рівень  навчання.  Враховуючи  різні  можливості  учнів   викладач може  коригувати  навчальний  процес .


Комментариев нет:

Отправить комментарий